مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-30پزشكي

فرایند متابولیسم با افزایش سن تغییر می کند


محققان مرکز زیست پزشکی پنینگتون آمریکا در مطاله ای، تغییرات رخ داده در متابولیک(metabolic) زندگی افراد را از تولد تا پیری اندازه گیری کردند و دریافتند که متابولیسم/سوخت وساز با افزایش سن تغییر می کند.

- محققان مرکز زیست پزشکی "پنینگتون" آمریکا در مطاله ای، تغییرات رخ داده در متابولیک(metabolic) زندگی افراد را از تولد تا پیری اندازه گیری کردند و دریافتند که متابولیسم/سوخت وساز با افزایش سن تغییر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اس تی دی، بسیاری از ما زمانی را به یاد می آوریم که می توانستیم هرچه می خواستیم بخوریم و چاق نشویم.

اما یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که متابولیسم بدن شما(سرعتی که با آن کالری می سوزانید) در واقع خیلی زودتر به اوج خود می رسد و کاهش اجتناب ناپذیر آن دیرتر از آنچه فکر می کنید، شروع می شود.

دکتر جنیفر رود (Jennifer Rood) یکی از نویسندگان این مطالعه گفت: با افزایش سن و طی کردن مراحل زندگی مانند دوران بلوغ و یائسگی، تغییرات فیزیولوژیکی زیادی در بدن ما رخ می دهد.

آنچه عجیب است این است که به نظر نمی رسد زمان بندی مراحل زندگی متابولیک ما با نشانگرهایی که با رشد کردن و بزرگ تر شدن ارتباط داده بودیم، مطابقت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند متابولیسم با افزایش سن تغییر می کند

فرایند متابولیسم با افزایش سن تغییر می کند