مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-30ورزشي

اجرای «طرح نشاط» در 6 محله کم برخوردار بجنورد


شهردار بجنورد از اجرای برنامه های طرح نشاط در 6 محله کم برخوردار مرکز استان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد از اجرای طرح نشاط در 6 محله کم برخوردار مرکز استان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد حمیدی 10 بهمن ماه، در نشست خبری کمیته های تخصصی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی، با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه استان برگزار شد با اشاره به اینکه شهرداری یکی از دستگاه هایی است که در ایام دهه فجر فعالیت و خدمت رسانی می کند، اظهار کرد: برنامه های شهرداری در این ایام به سه بخش فضا سازی و تبلیغات، برنامه های فرهنگی و اجتماعی و برنامه های ورزشی تقسیم می شود.

وی در خصوص فضاسازی و تبلیغات محیطی اظهار کرد: 50 پرچم خیابانی، 15 هزار متر ریسه های رنگی و پرچم های جمهوری اسلامی، حدود هزار پرچم تکی، 160 بنر، پوستر، تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد به این مناسبت در سطح شهر نصب شده است.

حمیدی در رابطه با برنامه های بخش فرهنگی و اجتماعی به برگزاری جشن انقلاب به مدت چهار شب در تالار حافظ شهرداری اشاره کرد و افزود: اجرای طرح نشاط شهر که در 6 محله کم برخوردار برگزار می شود، مشارکت با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور اجرای برنامه نمایشی عروسک ها در خانه فرهنگ، پارک علوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «طرح نشاط» در 6 محله کم برخوردار بجنورد

اجرای «طرح نشاط» در 6 محله کم برخوردار بجنورد