مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-30اقتصادي

بهره برداری اقتصادی از جاذبه های گردشگری یزد


رییس مجمع شهرداران شهرهای جهانی صنایع دستی گفت: قابلیت ها و ظرفیت های شهر یزد می تواند منجر به بهره برداری اقتصادی از این جاذبه ها شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، علیرضا نقوی در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با بیان اینکه باید به سمت اقتصاد پاک گردشگری و توسعه صنایع دستی حرکت کنیم، گفت: یزد دارای ویژگی های قابل توجهی است که می تواند با تکیه بر این ویژگی ها به سمت توسعه اقتصادهای دیگر و زنجیره اقتصادهای دیگر حرکت کند.

رییس مجمع شهرداران شهرهای جهانی صنایع دستی با بیان اینکه گردشگری یزد تعدد و تنوع قابل توجهی دارد، به تعدد آثار تاریخی، آیین ها، رسوم و فرهنگ یزد خصوصا زندگی مسالمت آمیز ادیان، سخت کوشی و همزیستی با محیط زیست اشاره کرد.

  وی با تاکید بر اینکه قابلیت ها و ظرفیت های شهر یزد می تواند منجر به بهره برداری اقتصادی از این جاذبه ها شود، گفت: نمایشگاه گردشگری فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت های یزد و عرضه داشته های فرهنگی این سرزمین و خطه کویری به سایر نقاط ایران است.

  نقوی با اشاره به ارتباط و تعامل بخش خصوصی و دولتی و شهرداری ها در برگزاری این نمایشگاه گفت: بهتر است بتوانیم از این ظرفیت ایجاد شده نهایت بهره برداری را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری اقتصادی از جاذبه های گردشگری یزد

بهره برداری اقتصادی از جاذبه های گردشگری یزد