مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-30بين الملل

در نمایشگاه کتاب قاهره چه می گذرد؟


نمایشگاه بین المللی کتاب قاهره سال 2022 از چندی پیش با حضور بیش از هزار ناشر آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نشنال، پنجاه و سومین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب قاهره به رغم سرمای شدید و موج جدید از ابتلا به ویروس کرونا روز پنجشنبه در پایتخت مصر آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان یکی از محبوب ترین رویدادهای سالانه قاهره به شمار می رود و هرساله میلیون ها نفر بازدیدکننده به خود اختصاص می دهد.

روز چهارشنبه افتتاحیه ای فقط با حضور مقام های دولتی برگزار شد و سپس در روز پنجشنبه پارکینگ مقابل مرکز نمایشگاه بین المللی قاهره، مکانی که برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است مملو از خودروهای بازدیدکنندگان شد.

این نمایشگاه برای ناشران مصر فرصتی را فراهم کرده است تا بتوانند صنعت نشر کتاب را که به دلیل توسعه بی رویه کتاب های الکترونیکی و افزایش قیمت کاغذ با خسارت مواجه شده رونق ببخشند.

محمد هاشم که 23 سال است به عنوان یکی از ناشران مصر فعالیت دارد می گوید: شکی نیست که صنعت نشر در مصر با خطر مواجه شده و تقاضا برای کتاب های چاپی به پایین ترین حد در تمام طول دوران رسیده است.

این ناشر ضمن اظهار تاسف نسبت به این وضعیت، به این نکته اشاره می کند که حتی زمانی که ناشران اقدام به فروش کتاب های الکترونیکی یا صوتی می کنند، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نمایشگاه کتاب قاهره چه می گذرد؟

در نمایشگاه کتاب قاهره چه می گذرد؟