مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-30سياسي

همایش پژوهشی «علل و عوامل پیروزی انقلاب» در فومن برگزار می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر همایش پژوهشی «علل و عوامل پیروزی انقلاب» در فومن برگزار می شود.

- فومن- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر همایش پژوهشی علل و عوامل پیروزی انقلاب در فومن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحتوای لازم در خصوص عوامل پیروزی انقلاب اسلامی توسط رسانه های مکتوب و الکترونیکی ایجاد می شود.

نیک انجام با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگی برنامه های مهمی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن تهیه و تدوین شده است، افزود: همایش پژوهشی علل و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی با سخنرانی سردار بهروز جلایی و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از شاخص ترین برنامه های این اداره است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد فومن تأکید کرد: وظیفه داریم اهداف بلند امام راحل (ره) را برای انتقال این حرکت تاریخی به نسل های نو با اقدامات خود تسهیل کنیم.

وی در ادامه به برخی برنامه های دهه مبارک فجر از سوی کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان فومن اشاره کرد و ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، جشن انقلاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد، شعر انقلاب در مسجد ولیعصر (عج) فومن، کتابت خوشنویسی از شعارهای انقلابی، نقاشی زنده از تمثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پژوهشی «علل و عوامل پیروزی انقلاب» در فومن برگزار می شود

همایش پژوهشی «علل و عوامل پیروزی انقلاب» در فومن برگزار می شود