مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-30سياسي

سناریوی ضد اینستاگرام


کمپین «سانسور را متوقف کنید»، در مقابله با اقدام اینستاگرام و برخی پلتفرم های خارجی نسبت به حذف نام و عکس «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» چندی است که توسط فرهنگسرای رسانه آغاز شده است.

- کمپین سانسور را متوقف کنید ، در مقابله با اقدام اینستاگرام و برخی پلتفرم های خارجی نسبت به حذف نام و عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چندی است که توسط فرهنگسرای رسانه آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده وقت سپاه قدس ایران یکی از هولناک ترین جنایاتی بود که علیه قهرمان ملی ایران و منطقه اجرا شد.

این جنایت نه تنها در ذهن مردم ایران فراموش نشده و نخواهد شد، بلکه برای مدیران تروریسم سایبری نیز هنوز یک اولویت است؛ چراکه بعد از ترور فیزیکی سپهبد قاسم سلیمانی در دی ماه سال 98 این بار نوبت به حذف نام و عکس این قهرمان ملی در پلتفرم هایی مثل اینستاگرام رسید.

سناریوی سانسور، توسط مدیران صهیونیستی پلتفرم های خارجی به ویژه اینستاگرام زمانی آغاز شد که میلیون ها ایرانی با هشتک گذاری نام و عکس سلیمانی به عنوان اسطوره مبارزه با تروریسم و داعش از او به عنوان قهرمان ملی یاد کردند و این پیام خود را با تمام کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی ضد اینستاگرام

سناریوی ضد اینستاگرام