مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-30سياسي

هشدار نماینده تفت و میبد در خصوص ارائه مجوز معدن به افراد خاص


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس در رابطه با ارائه مجوز برای راه اندازی معدن در اطراف حوزه انتخابیه اش تذکر داد و گفت: قرار نبود انفال و معادن تبدیل به بلای جان مردم و محلی برای ویژه خواری عده ای شود و قرار نبود تبدیل به ابزاری برای تخریب مراتع و محیط زیست باشد.

- نماینده مردم تفت و میبد در مجلس در رابطه با ارائه مجوز برای راه اندازی معدن در اطراف حوزه انتخابیه اش تذکر داد و گفت: قرار نبود انفال و معادن تبدیل به بلای جان مردم و محلی برای ویژه خواری عده ای شود و قرار نبود تبدیل به ابزاری برای تخریب مراتع و محیط زیست باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلیل میرمحمدی میبدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خطاب به رییس جمهور، نمایندگان مجلس و مسئولان استان یزد بیان کرد: قرار بود انفال و معادن برای تامین منافع مردم و جامعه اسلامی به کار گرفته شود، قرار نبود انفال و معادن تبدیل به بلای جان مردم و محلی برای ویژه خواری عده ای شود و قرار نبود تبدیل به ابزاری برای تخریب مراتع، جاده ها و محیط زیست و آرامش مردم این روستاها و شهرها شود.

وی خطاب به مردم حوزه انتخابیه اش عنوان کرد: متاسفم از اینکه علیرغم اعتراضات مکرر شما و علیرغم اینکه شورای تامین استقرار معادن جدید را در روستاهای شما ممنوع کرده بود باز هم مجوز معد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده تفت و میبد در خصوص ارائه مجوز معدن به افراد خاص

هشدار نماینده تفت و میبد در خصوص ارائه مجوز معدن به افراد خاص