مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-30فناوري

درآمد بالا و تجربه فروش آنلاین در فضای مجازی


باوجود آنکه پیش بینی می شد بیشتر کسب و کارها طی 7 تا 8 سال آینده بر بستر فضای مجازی شکل بگیرند، اما با گسترش ویروس کرونا سرعت پیوستن کسب و کارها به فضای مجازی و تجربه فروش آنلاین و اینترنتی توسط افراد بیشتر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دوران کرونا صنوف و مشاغل خدماتی بیشترین آسیب را از کرونا متحمل شدند و این امر صاحبان بسیاری از کسب و کارها را بر آن داشت تا برای جلوگیری از رکود و تعطیلی فعالیت خود را در بستر اینترنت جست وجو کنند و از طریق شبکه های مجازی به فروش اینترنتی روی آورند.

به اعتقاد کارشناسان، مشاغلی که در بستر فضای مجازی شکل می گیرند و فعالیت می کنند موفق تر از مشاغلی هستند که به شکل سنتی فعالیت خود را دنبال می کنند.

آنها دلیل این امر را حذف دلالان و سودجویان از بازار، کاهش هزینه های فروش، رسیدن کالا به دست مصرف کننده با قیمت واقعی و دوام و پایداری شغل در بازار کار عنوان می کنند.

محمود کریمی بیرانوند ـ سرپرست معاونت اشتغال و توسعه کارآفرینی وزارت کارـ می گوید: در همه کشورهای دنیا با توسعه پلتفرم ها، ایجاد مشاغل خانگی از طریق فضای مجازی، گسترش پیدا کرده است به نحوی که در کشور ما نیز بسیاری از کسب و کارهای تولیدی، توزیعی و خدماتی با فضای مجازی مرتبط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد بالا و تجربه فروش آنلاین در فضای مجازی

درآمد بالا و تجربه فروش آنلاین در فضای مجازی