مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-30سياسي

مطالبه بخشودگی سود و جرایم وام بانکی از دولت


از دولت مردمی درخواست می شود در اسرع وقت نسبت به بخشودگی سود و جرایم وام های بانکی به ویژه وام های کشاورزی اقدام کرده و حداقل 3 سال برای بازپرداخت وام های کشاورزی مهلت داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، سیدحمزه امینی در نشست علنی امروز (یکشنبه 10 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: در آستانه دهه مبارک فجر قرار گرفته ایم ضمن عرض تبریک این ایام که مردم از عمق وجودشان شعارهای مختلف و متفاوتی را فریاد می زدند، از جمله این شعارها برادری، برابری، حکومت عدل علی بود و در سایه این حکومت خدمات بسیار ارزشمند و شایسته ای به اقصی نقاط کشورمان به ایران عزیز داده شده و مردم قدردان و قدرشناس این نعمت ها هستند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس ادامه داد: اما گلایه و نارضایتی مردم از ناعدالتی اجتماعی و از بعضی تبعیض ها است که موجب شده در این جامعه، غنی روز به روز غنی تر و فقیر روز به روز فقیرتر شود.

ضعف مدیریت بعضی از دولت ها که جرأت نه گفتن به اطرافیان خودشان ندارند و زیر چتر حمایت برخی از سران بیت المال را غارت می کنند.

وی بیان کرد: انتظار از دولت انقلابی آقای رییسی این است که به شعار انتخاباتی خودشان که مبارزه با فساد است با جدیت و قدرت تمام ادامه دهند تا رضایت خدا و خلق خدا حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه بخشودگی سود و جرایم وام بانکی از دولت

مطالبه بخشودگی سود و جرایم وام بانکی از دولت