مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-30بين الملل

رسوایی جدید پلیس نیویورک درباره جاسوسی از مسلمانان دیگر تعجبی ندارد!


ده سال پس از آشکار شدن عملیات جاسوسی گسترده اداره پلیس نیویورک سیتی (NYPD)، آمریکایی های مسلمان بار دیگر گفته اند که مورد هدف بازجویی و نظارت مخفیانه قرار گرفته اند.

- رسوایی جدید پلیس نیویورک درباره "جاسوسی از مسلمانان" دیگر تعجبی ندارد! ده سال پس از آشکار شدن عملیات جاسوسی گسترده "اداره پلیس نیویورک سیتی" (NYPD)، آمریکایی های مسلمان بار دیگر گفته اند که مورد هدف بازجویی و نظارت مخفیانه قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یاهو نیوز، در هفته های اخیر، خبرها بر روی پروژه تحقیقاتی تروریسم ، این گروه مستقل تحقیقاتی، متمرکز شدند که منتقدان می گویند این گروه قصد و غرضی علیه مسلمانان دارند.

در ماه دسامبر، یک سازمان حقوق مدنی مسلمانان، این گروه را به جرم تحت نظر داشتن رهبران مسلمان متهم کرد؛ در واقع این گروه با استفاده از کارمندان و جاسوسان حقوق بگیر، تلاشی برای زیر نظر داشتن مسلمانان در نیو جرسی داشته اند.

برجسته ترین پیامد در اوهایو رخ داد؛ جایی که رییس بخش ایالتی شورای روابط آمریکایی-اسلامی پس از اینکه ادعا می شد بیش از یک دهه به عنوان جاسوس پروژ تحقیقاتی تروریسم (IPT) خدمت کرده بود، برکنار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی جدید پلیس نیویورک درباره جاسوسی از مسلمانان دیگر تعجبی ندارد!

رسوایی جدید پلیس نیویورک درباره جاسوسی از مسلمانان دیگر تعجبی ندارد!