مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-30اقتصادي

شرکت های معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت کنند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با تاکید بر لزوم همکاری شرکت های معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان گفت: خوشبختانه در حال حاضر میزان و نحوه همکاری و مشارکت شرکت های معدنی و صنعتی سیرجان در بازسازی بناهای تاریخی این شهرستان به .

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با تاکید بر لزوم همکاری شرکت های معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان گفت: خوشبختانه در حال حاضر میزان و نحوه همکاری و مشارکت شرکت های معدنی و صنعتی سیرجان در بازسازی بناهای تاریخی این شهرستان به یک الگو در سطح کشور تبدیل شده است.

فریدون فعالی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با تقدیر از حمایت های شرکت های معدنی و صنعتی شهرستان سیرجان از پروژه های مرمتی و گردشگری اظهار کرد: خوشبختانه شرکت های بزرگ معدنی سیرجان توجه ویژه ای به مباحث مرتبط با میراث فرهنگی دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان خواهان همکاری شرکت های صنعتی و معدنی برای اتخاذ راهکاری مناسب برای خروج باغ سنگی سیرجان از وضعیت فعلی شد و افزود: متاسفانه در اطراف این مجموعه بی نظیر امکانات مناسب رفاهی برای بازدیدکنندگان و گردشگران وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت کنند

شرکت های معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت کنند