مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-30سياسي

بررسی تعیین دستمزد 1401 در حزب اسلامی کار/ بحث پیرامون بودجه 1401


عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: موضوع بودجه 1401 در دستور کار شورای مرکزی این حزب است و موضوع دیگری نیز که مورد بررسی قرار می گیرد بحث تعیین دستمزد برای سال 1401 است که هم اکنون در شورای عالی کار در حال بحث و بررسی است.

- محمدباقر نیشابوری عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه ها و فعالیت های حزب متبوع خود، اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی حزب بعد از ظهر دوشنبه های هر هفته به صورت یکی درمیان حضوری و مجازی برگزار می شود و شورای سیاسی حزب نیز امروز (یکشنبه) بعد از ظهر جلسه ای را برگزار خواهد کرد و به بررسی مباحث سیاسی روز کشور و سفر دکتر رییسی به روسیه و نتایج آن، برجام و مذاکرات وین و دلایل تعویق یک هفته ای آن خواهد پرداخت.

وی افزود: شورای مرکزی فردا (دوشنبه) طبق روال هر هفته جلسه خواهد داشت و درباره موضوع بودجه 1401 که پنج هفته هست در دستور کار شورای مرکزی هست پرداخت خواهد شد و موضوع دیگری نیز که مورد بررسی قرار می گیرد بحث تعیین دستمزد برای سال 1401 هست که هم اکنون در شورای عالی کار در حال بحث و بررسی است.

وی افزود: در مورد بحث بودجه و بحث حذف ارز 4200 تومانی در جلسات گذشته بحث و بررسی های صورت گرفت که منجر به صدور بیانیه ای شد و این بحث و بررسی ها به کمیته زیرمجموعه ارجاع می شود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تعیین دستمزد 1401 در حزب اسلامی کار/ بحث پیرامون بودجه 1401

بررسی تعیین دستمزد 1401 در حزب اسلامی کار/ بحث پیرامون بودجه 1401