مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-30اقتصادي

همایش کوچینگ سازمانی در شیراز برگزار می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برگزاری نخستین همایش کوچینگ سازمانی و توانمند شدن نیروی انسانی فردا، یکشنبه 11 بهمن در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برگزاری نخستین همایش " کوچینگ سازمانی و توانمند شدن نیروی انسانی" فردا، یکشنبه 11 بهمن در شیراز خبر داد.

احد فتوحی یکشنبه 10 بهمن در جمع خبرنگاران از اهداف این همایش را افزایش بهره وری و توسعه کسب و کارها با رویکردی نوین اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه های مهم شرکت شهرک های صنعتی فارس حمایت از توانمندسازی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در حوزه های ارتقای بهره وری و کسب و کار است و در این زمینه از برگزاری دوره های آموزشی و همایش های تخصصی حمایت می کند.

او، بررسی چالش های کسب و کار در قالب پنل دانش، تجربه، مهارت همراه با سخنرانی های کاربردی و کوچینگ محور در حوزه راهبردی سازمان، برگزاری کارگاه برند سازی و خلق ارزش و بازدید از نمایشگاه را از برنامه های اصلی این همایش اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین برگزاری پنل پرسش و پاسخ با موضوع بحران های پیش رو مدیران جوان و صنعتگران و آموزش کوچینگ برای راهنمایی بهتر به صنعتگران را از دیگر برنامه های همایش اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کوچینگ سازمانی در شیراز برگزار می شود

همایش کوچینگ سازمانی در شیراز برگزار می شود