مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-30سياسي

نشست «خدمات علمی علامه مصباح یزدی در حوزه علوم اسلامی»برگزار شد


پژوهشی «خدمات علمی آیت الله مصباح یزدی در حوزه علوم اسلامی»، با حضور جمعی از اندیشمندان در حوزه امام خمینی (ره) نمایندگی جامعه المصطفی در سوریه برگزار شد.

- ، به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال علامه آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، نشست علمی- پژوهشی خدمات علمی علامه مصباح یزدی در حوزه علوم اسلامی ، با حضور جمعی از اندیشمندان و صاحبان قلم، در حوزه امام خمینی (ره) نمایندگی جامعه المصطفی در سوریه برگزار شد.

در ابتدای این نشست و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مهدوی مهر، نماینده جامعه المصطفی در منطقه شامات، ضمن خوشامدگویی به مهمانان و حاضران، به برخی از ویژگی های اخلاقی علامه مانند تواضع، فروتنی و بصیرت ایشان اشاره کرد.

در ادامه، حجت الاسلام مجتبی مصباح یزدی، مقاله خود را تحت عنوان بازخوانی روش شناسی تعمیق مبانی معرفتی عقائدی در طرح های علامه مصباح ارائه نمود.

وی گفت: دین از سه بخش اصول عقاید، فقه و اخلاق تشکیل شده است و عقاید، ستون فقرات این خیمه به شمار می رود و از سویی، مسائل و موضوعات اعتقادی نیز به هم پیوند خورده اند و برخی نقش زیربنا را برای دیگر عقاید ایفا می کنند، همان گونه که توحید اساس همه عقاید اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «خدمات علمی علامه مصباح یزدی در حوزه علوم اسلامی»برگزار شد

نشست «خدمات علمی علامه مصباح یزدی در حوزه علوم اسلامی»برگزار شد