مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-30ورزشي

1000 میلیارد تومان اعتبار برای انزلی؛ ره آورد سفر ریاست جمهوری


با پیگیری های مستمر اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان برای شهرستان بندرانزلی در حوزه های مختلف از سفر ریاست جمهوری به گیلان اختصاص یافت.

- 1000 میلیارد تومان اعتبار برای انزلی؛ ره آورد سفر ریاست جمهوری ایسنا/گیلان نماینده مردم انزلی در مجلس گفت: با پیگیری های مستمر اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان برای شهرستان بندرانزلی در حوزه های مختلف از سفر ریاست جمهوری به گیلان اختصاص یافت.

احمد دنیامالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سفر جمعه اخیر ریاست جمهوری به استان گیلان به همراه هیئت همراه، با رایزنی هایی که صورت گرفت اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان در حوزه های مختلف برای شهرستان بندرانزلی اختصاص یافت.

وی درخصوص این اعتبارات گفت: بالغ بر 400 میلیارد تومان در بخش های تکمیل پروژه های راه و مجموعه های ورزشی، محیط زیست و آب فاضلاب منظور شد.

دنیامالی با بیان اینکه 600 میلیارد تومان از بودجه سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه زیرساختی لحاظ شد، تصریح کرد: 250 میلیارد آن که مربوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی در زیر ساخت های این سازمان است، اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بندرانزلی تنها شهری بود که در جریان فرد سفر ریاست جمهوری به استان گیلان از دو وزیر و یک معاون رییس جمهور میزبانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان اعتبار برای انزلی؛ ره آورد سفر ریاست جمهوری

1000 میلیارد تومان اعتبار برای انزلی؛ ره آورد سفر ریاست جمهوری