مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-30دانش

ثبت درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت درخواست وام شهریه دانشجویی در نیم سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 این دانشگاه خبر داد.

- به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی از آغاز ثبت درخواست وام شهریه دانشجویی در نیم سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 خبر داد و افزود: مراکز آموزش عالی علمی کاربردی ضرورت دارد نسبت به اطلاع رسانی به موقع و مؤثر به دانشجویان اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی دریافت وام این دانشگاه می توانند تا 25 اردیبهشت سال 1401 با مراجعه به سامانه دانشجویی پرتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس www.

swf.

ir نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به فرآیند متعارف و تجربه سنوات گذشته و نیز تاکید مسئولان مربوطه، انتظار می رود دانشجویان متقاضی، فرآیند ثبت درخواست وام خود را به انتهای مهلت زمانی اعلام شده، موکول نکرده و تا حد امکان قبل از پایان سالجاری اقدام به ثبت وام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در هر ترم تحصیلی 13 میلیون ریال وام دانشجویی به متقاضیان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

ثبت درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد