مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-30سياسي

آموزش و پژوهش برای نشر فرهنگ قرآنی ضرورت دارد


نماینده ولی فقیه در مازندران، آموزش، ترویج و پژوهش را در حوزه نشر فرهنگ قرآنی در جامعه مهم برشمرد و گفت: موانع فراروی موسسات قرآنی رفع شود.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر یکشنبه در کارگروه قرآنی استان با اشاره به اینکه انسان گمشده خود را باید در قرآن جستجو کند، اظهار داشت: مسئله قرآن را بیاد جدی گیریم و همه ما باید برای دست کم گرفتن فعالیت های قرآنی توبه و استغفار کنیم.

وی آموزش، ترویج و پژوهش را از ارکان اصلی کارگروه قرآنی ذکر کرد و گفت: هرکارگروهی بخش مرتبط سند تحول قرآنی را خوب مطالعه و اجرایی کند و برای عملیاتی کردن آن، طرح های لازم را تهیه کند.

وی آموزش را دروازه ورودی نسل جوان و نوجوان به حوزه قرآن را آموزش دانست و گفت: 950 خانه و مؤسسه قرآنی در استان وجود دارد و در امر ترویج و آموزش قرآن کریم فعالیت می کنند.

آیت الله لایینی با انتقاد ازکم توجهی برخی خانواده ها به آموزش قرآن در جامعه بر لزوم رفع موانع فراروی مؤسسات و خانه های قرآنی تاکید کرد و گفت: مصوبات و مطالبات کارگروه قرآنی در شورای فرهنگ عمومی مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه ما دنبال ظهور منجی عالم بشریت هستیم، تصریح کرد: از این رو باید به قرآن کریم که ثقل اکبر است توجه ویژه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پژوهش برای نشر فرهنگ قرآنی ضرورت دارد

آموزش و پژوهش برای نشر فرهنگ قرآنی ضرورت دارد