مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-30اقتصادي

تلاش برای تعریف محور گردشگری غرب کشور با کمک بخش خصوصی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: نمایشگاه توانمندی ها و پتانسیل های هنرهای صنایع دستی و گردشکری، ظرفیت ممکن را جهت ایجاد فرصت های سرمایه گذاری فراهم می کند.

- عبدالمالک شنبه زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه هر ساله برگزار می شود تا علاقه مندان قبل از تعطیلات ایام نوروز با جاذبه های گردشگری استان ها آشنا شوند و شاهد نوروزی با سفرهای پررونق در ایام تعطیلات نوروزی باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: تفاوت نمایشگاه امسال با سال های گذشته این است که منطقه ای تحت عنوان منطقه و محور غرب کشور طرح ریزی شد و استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و لرستان در یک غرفه بزرگ مشترک با پکیج های مشترک، ظرفیت های گردشگری خود را به نمایش گذاشتند.

شنبه زاده تاکید کرد: تعریف محوری به نام محور غرب در گردشگری ایران موجب می شود تا این استان ها از ظرفیت های هم دیگر استفاده کنند و با برگزاری تورهای مشترک زمینه حضور گردشگر را در استان های خود به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه گردشگری مشترک با استان های کشور عراق از ویژگی های مشترک گردشگری خارجی استان های غرب کشور است، تصریح کرد: ماه های گذشته فم تور با حضور فعالان گردشگری کشور عراق برگزار شد و در این نمایشگاه نیز فعالان بخش خصوصی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تعریف محور گردشگری غرب کشور با کمک بخش خصوصی

تلاش برای تعریف محور گردشگری غرب کشور با کمک بخش خصوصی