مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-30اقتصادي

94 قلم کالا و میوه ارزان در بازارهای مشهد عرضه می شود  


معاون بازرگانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: براساس داده های آماری هم اینک 94 قلم شامل کالا و انواع میوه به قیمت ارزان و عمده در بازارهای ارزاق و میوه و تره بار به شهروندان مشهد عرضه می شود.

- جواد آهویی در تشریح عملکرد بازارهای میوه و تره بار و ارزاق اظهار کرد: از این تعداد 87 قلم کالا در فروشگاه ها به قیمت عمده فروشی و هفت قلم میوه و تره بار به قیمت میدان بار عرضه می شود.

وی افزود: بازارهای میوه و تره و ارزاق با هدف پاسخگویی به نیاز شهروندان در مناطق کم برخوردار شهر ایجاد شده و خوشبختانه مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

معاون بازرگانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری مشهد بیان کرد: این بازارها نقش تعیین کننده ای در مناطق کم برخوردار شهر در تامین نیازهای شهروندان را بر عهده دارند.

آهویی گفت: هم اینک 14 بازار میوه و تره بار و 30 بازار ارزاق و 2 بازار تخصصی پروتیین و آبزیان در مناطق شهری مشهد فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد وی افزود: عمده اقلام عرضه شده در بازارهای ارزاق، میوه و تره بار از تولیدات داخلی تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 قلم کالا و میوه ارزان در بازارهای مشهد عرضه می شود  

94 قلم کالا و میوه ارزان در بازارهای مشهد عرضه می شود