مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-30سياسي

طلاق از عمده ترین تهدیدات فرهنگی ابهر


طلاق از عمده ترین تهدیدات فرهنگی این شهرستان است.

- ایسنا/زنجان رییس دادگستری ابهر گفت: طلاق از عمده ترین تهدیدات فرهنگی این شهرستان است.

غلام رضا رستم خانی صبح امروز (10 بهمن ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی ابهر، مسئله طلاق را یکی از معضلات عمده در این شهرستان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر شاهد وجود پرونده های متعدد در این زمینه در داگستری ابهر هستیم اما با این وجود همه تلاش های مان بر این است که زوجین از طلاق منصرف شوند.

وی با بیان اینکه به نسبت جمعیت این شهرستان پرونده های طلاق در ابهر آمار بالایی دارد، اضافه کرد: یکی از تبعات اصلی طلاق، وجود فرزندانی است که زندگی آنان پس از این موضوع دچار آسیب می شود تا جایی که بی توجهی خانواده ها به ویژه پس از طلاق نسبت به تربیت فرزندان اثرات سویی در جامعه به دنبال دارد.

این مسئول در ادامه مصرف بالای سیگار و رواج مصرف مشروبات الکی به ویژه در زنان را از جمله مشکلات عمده فرهنگی در جامعه عنوان کرد و گفت: در بحث خانواده باید به این مشکلات منطقه توجه ویژه ای کرد که این در بیشتر مواقع این مسائل منجر به طلاق نیز می شود.

وی بیکاری و اعتیاد را نیز از دیگر مشکلات عمده فرهنگی شهرستان برشمرده و با بیان اینکه این موارد نیز هر یک به سهم خود گاهاً منجر به طلاق می شود، عنوان کرد: توجه به موضوعات فرهنگی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق از عمده ترین تهدیدات فرهنگی ابهر

طلاق از عمده ترین تهدیدات فرهنگی ابهر