مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-30سياسي

استفاده از افراد دارای دانش مدیریت و آگاهی در دستگاه های اجرایی


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به بلوغ فکری و اجتماعی بالای مردم ایران، گفت: مدیران از افراد دارای دانش مدیریت، تخصص و آگاهی در دستگاه های اجرایی استفاده کنند.

- ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در نشست مدیر کل، معاونین و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به یکی از نامه های امیر المومنین در نهج البلاغه، اظهار کرد: نامه 53 طولانی ترین نامه نهج البلاغه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه افراد همیشه به فکر ذخیره در دنیا برای خانواده و اطرافیان خود هستند، افزود: یکی از نکاتی که باید در زندگی توجه شود ذخیره برای آخرت است که فواید آن تنها به خود فرد بر می گردد و باید بدانیم که برای آخرت خود چه ذخیره می کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به اینکه ذخیره عمل صالح برای آخرت باید محبوب ترین کار در نزد انسان ها باشد، گفت: برخورد مناسب و کریمانه با ارباب رجوع از سوی کارکنان دستگاه های اجرایی ذخیره عمل صالح برای آخرت است.

وی با بیان اینکه امروز مردم از بلوغ فکری بالایی برخوردار هستند و برخورد درست را حتی در صورت حل نشدن مشکلاتشان درک می کنند، اضافه کرد: رسیدن به این حد از بلوغ فکری از یک سو ظرفیت و از سوی دیگر تهدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از افراد دارای دانش مدیریت و آگاهی در دستگاه های اجرایی

استفاده از افراد دارای دانش مدیریت و آگاهی در دستگاه های اجرایی