مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-30ورزشي

25 پروژه با ایجاد 195 فرصت شغلی در فردیس به بهره برداری می رسد


ابوالفضل اینانلو، فرماندار شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با بیان اینکه برای تعریف پروژه جدید با محدودیت مواجه بوده ایم، گفت: نگاه همه جانبه به تمامی نقاط شهرستان و پایداری اعتبارات عمرانی سالانه در همه پروژه ها جهت از میان برداشتن توسعه نامتوازن در شهرستان در تمامی حوزه ها و ابعاد را مدنظر قرار داده ایم و با تمام توان در راستای پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان گام خواهیم برداشت.

وی با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم بر برنامه محور بودن و اتخاذ سیاست های صحیح از سوی مسؤولان، تصریح کرد: بازدیدهای میدانی استاتدار البرز و بررسی مشکلات و دغدغه های صاحبان صنایع توسط دولت فعلی روحیه جهادی را در استان ارتقاء بخشیده است.

در این میان ما نیز تلاش می کنیم تا با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از ظرفیت های موجود در جهت رفع نواقص بهره برداری کند.

اینانلو در بخش دیگری از افتتاح 19 پروژه بخش دولتی با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان، 6 پروژه بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد تومان و کلنگ زنی 4 پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 300 میلیون تومان در شهرستان فردیس خبر داد.

وی در ادامه افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف از جمله تولیدی، صنعتی، آموزشی، ورزشی، بهداشت و درمان در مناطق روستایی و شهری از قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 پروژه با ایجاد 195 فرصت شغلی در فردیس به بهره برداری می رسد

25 پروژه با ایجاد 195 فرصت شغلی در فردیس به بهره برداری می رسد