مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-30اقتصادي

بودجه 620 میلیاردی شهرداری قیدار تقدیم شورا شد/افزایش 106 درصدی بودجه


شهردار قیدار در جلسه صحن شورای اسلامی شهر قیدار بودجه 620 میلیارد ریالی سال آینده شهرداری را تقدیم شورا کرد؛ تا پس از بررسی و تصویب، ملاک عمل شهرداری در سال آینده قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سیدمصطفی موسوی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قیدار اظهار کرد: بودجه سال آینده با رشد 106 درصدی و با رویکرد توسعه متوازن و توزیع عادلانه تدوین و برای بررسی و تصویب تقدیم شورا شد.

شهردار شهر قیدار با اشاره به رشد چشمگیر رقم بودجه سال آینده شهرداری قیدار عنوان کرد: با افزایش 106 درصدی بودجه برای سال آینده، 51 درصد بودجه پیشنهادی عمرانی و 49 درصد جاری است که نشان از پویایی بودجه در حوزه مالی است.

موسوی تصریح کرد: بودجه سال آینده شهرداری پس از بررسی کارشناسی و تنظیم در همه بخش های مدیریت شهری منابعی در نظر گرفته شده است.

شهردار قیدار افزود: تکمیل پروژه های ناتمام و اولویت بندی پروژه های جدید در همه نقاط شهری به ویژه مناطق کم برخوردار از ویژگی های این بودجه است.

وی با اشاره به پروژه های شاخص سال آینده شهرداری تصریح کرد: احداث بوستان جدید و پارک های نواری، بهسازی فضاهای سبز موجود، اجرای برنامه های زیباسازی و توجه به امور فرهنگی، از مهم ترین محورهای کاری شهرداری قیدار در سال آینده محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 620 میلیاردی شهرداری قیدار تقدیم شورا شد/افزایش 106 درصدی بودجه

بودجه 620 میلیاردی شهرداری قیدار تقدیم شورا شد/افزایش 106 درصدی بودجه