مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-30سياسي

روایت پدر شهید مدافع حرم از فرزندش / رازهای تربیت بصیرتی سید رضا طاهر


سید کاظم طاهر پدر شهید سیدرضا تربیت صحیح نسل امروز را مورد اشاره قرار داده و می گوید: والدین باید وقت بیشتری را برای بازی و گفت وگوکردن با کودکان شان صرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، نونهالان و نوجوانان پایگاه بسیج شهدای کتی غربی شهرستان بابل باهدف تبیین ابعاد انقلاب اسلامی با محوریت تربیت بصیرتی و سواد رسانه ای  به مزار شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر رفتند تا ضمن غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا رازهای تربیتی آقا سیدرضا را از زبان پدر شهید بشنوند.

شهید سیدرضا طاهر هریکندیی، در دهم دی ماه سال 1364 در خانواده ای مذهب، در روستای هریکنده واقع در شهرستان بابل چشم به جهان گشود و 16 اردیبهشت ماه 95 مصادف با مبعث پیامبر، به دلیل درگیری سنگینی که در زمان آتش بس در منطقه خان طومان صورت گرفت، به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

سیدکاظم طاهر پدر شهید سیدرضا با غرور خاصی از پسرش که حال الگوی تربیتی است، می گوید: سید رضا عاشق ولایت بود و علاقه ی زیادی به مقام معظم رهبری داشت و خود را با افتخار، سرباز آقا می دانست و گاهی اوقات فکر می کنم که این عشق باعث شد تا به این مقام نائل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پدر شهید مدافع حرم از فرزندش / رازهای تربیت بصیرتی سید رضا طاهر

روایت پدر شهید مدافع حرم از فرزندش / رازهای تربیت بصیرتی سید رضا طاهر