مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-30اقتصادي

معدوم سازی 2 هزار و 500 کیلو گرم انواع مواد خام دامی غیرقابل مصرف در اسدآباد


رییس اداره دامپزشکی اسدآباد از ضبط و معدوم سازی دو هزار و 518 کیلو گرم انواع مواد خام دامی غیر قابل مصرف انسانی از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی اسدآباد از ضبط و معدوم سازی دو هزار و 518 کیلو گرم انواع مواد خام دامی غیر قابل مصرف انسانی از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

حسین وثوقی کیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری از 229 واحد عرضه، نگهداری و بسته بندی مواد خام دامی توسط بازرسین بهداشتی این شهرستان سه هزار و 900 مورد بازدید انجام گرفته که در این بازدیدها این میزان انواع موادخام دامی غیرقابل مصرف انسانی ضبط و معدوم و پرونده متخلفین به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه از شهروندان درخواست داریم برای حفظ سلامت خود و خانواده موادغذایی با منشاء دامی(گوشت مرغ ماهی تخم مرغ و شیر )مصرفی خود را بصورت بسته بندی دارای هویت و لیبل از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند، خاطر نشان کرد: تلفن رسیدگی به شکایات مردمی 1512 اداره کل دامپزشکی استان همدان آماده دریافت هرگونه شکایات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان اسدآبادی در این رابطه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 2 هزار و 500 کیلو گرم انواع مواد خام دامی غیرقابل مصرف در اسدآباد

معدوم سازی 2 هزار و 500 کیلو گرم انواع مواد خام دامی غیرقابل مصرف در اسدآباد