مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-30سياسي

حل مشکلات یحیی آباد کاشان در تار و پود قوانین اداری گیر کرده است


سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: رسیدگی به مشکلات منطقه محروم یحیی آباد کاشان در تار و پود یک سری قوانین اداری گیر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر رضایی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتبار پروژه های ملی توسط مجلس مصوب شده و فرمانداری هیچ نقشی در تعیین آن ندارد، اظهار داشت: پروژه کنارگذر کاشان، آران و بیدگل، ورامین، گرمسار یک پروژه ملی است که اعتبار اختصاص داده شده به آن در بودجه کشوری خیلی کمتر نیاز آن است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی برای شهرستان آران و بیدگل باید بر اساس نیازسنجی و نه رفع تکلیف باشد و برای اجرای آن باید یک برنامه مدون داشت، ابراز داشت: در مورد برخی از معضلات اجتماعی مثل طلاق و اعتیاد و بیکاری برنامه هایی در حال تدوین است.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با اشاره به اینکه روحیه جهادی به معنای بی قانونی نیست، تصریح کرد: فرد دارای روحیه جهادی باید از همه ظرفیت های قانونی برای رسیدن به یک هدف والا که همان خدمت به مردم است، استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از منشاهای فساد در سیستم اداری کنونی کشور بروکراسی موجود است، خاطرنشان کرد: چاره این کار در این است که دولت الکترونیک در کشور اجرایی شده و مراجعه حضوری حذف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات یحیی آباد کاشان در تار و پود قوانین اداری گیر کرده است

حل مشکلات یحیی آباد کاشان در تار و پود قوانین اداری گیر کرده است