مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-30سياسي

مددجویان سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان نگران جبران خسارت ها نباشند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان گفت: کالا به اندازه کافی موجود است و عزیزان سیل زده جنوب استان از بابت جبران خسارت ها، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان گفت: کالا به اندازه کافی موجود است و عزیزان سیل زده جنوب استان از بابت جبران خسارت ها، هیچ نگرانی نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم توزیع کالاهای اهدایی به مددجویان خسارت دیده از سیل اخیر منطقه جنوب استان در شهرستان کنارک برگزار شد.

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان در این مراسم بیان کرد: حادثه ای که به وقوع پیوست، هم جنبه رحمت داشت و هم جنبه زحمت.

بارانی که آمد، رحمت الهی بود و زمین های تشنه و خشک را آبیاری کرد، اما زحمت از این جهت بود که برخی از هموطنان ما دچار مشکلاتی شدند.

وی افزود: اگر برخی دستگاه ها، بعد از سیل سال 98 استان، درست به وظیفه خود عمل می کردند، امروز شاهد چنین خسارت هایی نبودیم، اما چون این اتفاق نیفتاد و کم کاری صورت گرفت، خانه هایی که در سیل 98 دچار آبگرفتگی شده بودند، سیل امسال هم دچار همان مشکل شدند.

امیدواریم که در بارندگی های آینده، این منازل مجددا دچار آسیب نشده و انشاء الله تدبیری اندیشیده شود که ما دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان نگران جبران خسارت ها نباشند

مددجویان سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان نگران جبران خسارت ها نباشند