مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 08:472022-01-30پزشكي

بی تفاوتی به واکسن، کرونا را سرکش کرد


روزهای اخیر شاهد بی تفاوتی به واکسن کرونا و عدم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم هستیم، در عین حال بازگشایی مدارس و برگزاری مراسم های مختلف باعث افزایش نگران کننده ابتلا به کرونا شده است.

- طی ماه های اخیر با انجام واکسیناسیون سراسری شاهد کرنش کرونا بودیم اما در روزهای اخیر بی توجهی نسبت به تزریق دز سوم و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد افزایش ابتلا به سویه اَُمیکرون کرونا هستیم، به طوری که استان های مختلفی که در وضعیت زرد و آبی بودند به یکباره به وضعیت قرمز تبدیل شدند.

حمله کرونای اُمیکرون به قزوین جلال رحمانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در گفت وگو با ایسنا تصریح می کند: میزان ابتلا به کرونا در استان قزوین افزایش پیدا کرده است، مردم اغلب به بخش خصوصی مراجعه می کنند و با علائم خاصی که دارند تشخیص اُمیکرون داده می شود بنابراین تعداد قطعی نمی توانیم بگوییم.

وی ادامه می دهد: در حال حاضرتمام مبتلایان به کرونا را اُمیکرون در نظر می گیریم، روز هشتم بهمن حدود 400 نفر تست مثبت کرونا داشتیم که این امر نشان می دهد وارد پیک ششم شده ایم، دیگر نمی توانیم بگوییم پیک ششم کرونا ما را تهدید می کند بلکه پیک ششم به ما حمله کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تفاوتی به واکسن، کرونا را سرکش کرد

بی تفاوتی به واکسن، کرونا را سرکش کرد