مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 08:272022-01-30اقتصادي

نانوکفپوش های ضدحریق و مقاوم به سایش برای فرودگاه ها تجاری سازی شد


نانو کفپوش های تولید شده در یکی از شرکت های فناور مناسب استفاده در فرودگاه ها و پارکینگ خودروهای سبک و سنگین با حمایت ستاد نانو توسعه یافته و اکنون برای آن بازار خوبی در کشور ایجاد شده است.

- نانو کفپوش های تولید شده در یکی از شرکت های فناور مناسب استفاده در فرودگاه ها و پارکینگ خودروهای سبک و سنگین با حمایت ستاد نانو توسعه یافته و اکنون برای آن بازار خوبی در کشور ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرعت و سهولت، تنوع رنگ و محصول، مقاومت در برابر فرسایش کف آشیانه هواپیما، سایش، یخ زدگی و لغزش در روزهای برفی و بارانی، مقاومت در برابر شوک حرارتی، نور خورشید و تغییرات آب و هوایی، استحکام مکانیکی و شیمیایی بالا و دوام طولانی از جمله مزایای نانو کفپوش های تولید شده از سوی محققان کشور است.

کفپوش های این شرکت فناور مقاومت بالایی در برابر کاربری های سنگین آشیانه های پرواز از خود نشان داده و ایمنی پرواز را افزایش می دهد؛ از این رو استفاده از این محصولات، از تخریب کف سازه جلوگیری می کند و سرعت نصب و ترمیم بالایی دارد.

کفپوش هایی که در خیابان به کار می روند، از نظر مقاومت در برابر فشار، تفاوت زیادی با کفپوش های فرودگاهی دارند؛ چرا که در کفپوش های خیابان فشار وارد شده کمتر از کفپوش های فرودگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوکفپوش های ضدحریق و مقاوم به سایش برای فرودگاه ها تجاری سازی شد

نانوکفپوش های ضدحریق و مقاوم به سایش برای فرودگاه ها تجاری سازی شد