مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 07:522022-01-30اجتماعي

گونه سفید مشاهده شده در بام ملایر گرگاس است


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر با اشاره به پخش فیلم هایی مبنی بر نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی در شبکه های مجازی، گفت: گونه سفید مشاهده شده در بام ملایر گرگاس است و طبق بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها، - جمع آوری آن ها با شهرداری است.

عباس نجاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی گونه های جانوری مانند شغال، گرگ و گرگاس(حاصل جفت گیری گرگ و سگ) از نظر ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر دارند و در بسیاری موارد ممکن است قابل تشخیص نباشند.

نجاری ادامه داد: در بررسی چندین مورد از این حیوانات در نزدیکی مناطق مسکونی شهر از جمله بام ملایر توسط سازمان محیط زیست مشخص شد که هیچ یک از این حیوانات گرگ نبودند.

وی با اشاره به ﺑﻨﺪ 15 ﻣﺎده 55 ﻗﺎﻧﻮن ﺷـﻬﺮداری ها گفت: طبق این بند، ﺟﻤـﻊ آوری ﺣﻴﻮاﻧـﺎت ﺑﻼﺻـﺎﺣﺐ و دﻓﻊ ﺣﻴﻮاﻧﺎت ﻣﺮﻳﺾ، ﻣﺰاﺣﻢ و وﻟﮕﺮد از وﻇﺎﻳﻒ ﺷـﻬﺮداری هاست و در نتیجه جمع آوری سگ های ولگرد و گرگاس نیز با شهرداری است.

نجاری با تاکید بر اینکه گرگاس رفتاری غیر قابل پیش بینی دارد، افزود: این حیوانات بدلیل داشتن خلق و خوی سگ ها، در اکثر موارد به انسان حمله ور نمی شوند و از جوامع انسانی نمی ترسند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر با بیان اینکه گونه سفید مشاهده شده در بام ملایر گرگاس است، مطرح کرد: گرگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گونه سفید مشاهده شده در بام ملایر گرگاس است

گونه سفید مشاهده شده در بام ملایر گرگاس است