مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 06:022022-01-30اقتصادي

اصلی ترین مسئله در ازدواج مسئله اقتصادی نیست


علیرضا لاور روانشناس و مشاور خانواده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد همانطور که آمارها نشان می دهد میانگین سن اولین تجربه مادری در بازه زمانی 16 تا 20 سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته است و این افزایش عملا هم خودش به عنوان یک .

- لاور گفت: در نگرش سنجی ها مسئله سوم مسئله اقتصادی است و خانم ها و آقایان مانع اصلی ازدواج را مسائل اقتصادی می دانند اما در فرا تحلیل ها این موضوع به عنوان مسئله سوم مطرح می شود و بررسی ها نشان می دهد که دلایل اصلی موارد دیگری هستند.

علیرضا لاور روانشناس و مشاور خانواده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد همانطور که آمارها نشان می دهد میانگین سن اولین تجربه مادری در بازه زمانی 16 تا 20 سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته است و این افزایش عملا هم خودش به عنوان یک تهدید محسوب می شود و هم می تواند محصول یک سری از اتفاقات باشد.

وی تصریح کرد: لازم می دانم این نکته را بگویم میانگین سن ازدواج خانم ها از 21 به بالای 24 سال افزایش پیدا کرده است و منظورمان از افزایش میانگین سن ازدواج، اولین سن ازدواج است که برای خانم ها و آقایان هم عملا مشابه این قضیه وجود دارد.

این روانشناس خاطرنشان کرد: یکی از تبعات افزایش میانگین سن ازدواج برای خانم ها در تجربه مادر شدن خود را نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین مسئله در ازدواج مسئله اقتصادی نیست

اصلی ترین مسئله در ازدواج مسئله اقتصادی نیست