مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 00:022022-01-29سياسي

روحانیون هرگز سنگر انقلاب را خالی نگذاشتند


فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی قدس و مسئول حوزه قفقاز گفت: روحانیون در چهار دهه اخیر و حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با صیانت از مرزهای اعتقادی مردم مدافع حقانیت اسلام بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن کارگر شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت 38 شهید روحانی در اردبیل اظهار کرد: امروز نه تنها در ایران بلکه در کشورهای همسایه به ویژه آذربایجان، آسیای میانه و حوه قفقاز دشمن سعی دارد تا مانع از نفوذ اندیشه های ناب محمدی شود و با زندانی کردن روحانیون و نقش آفرین در سنگر مجاهدت اعتقادی در تلاش برای محدود کردن فعالیت های دینی و اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت روحانیون منطقه به عنوان پرچمداران دفاع از حق و حقیقت باید وظیفه خطیر خود را انجام دهند که استان اردبیل نیز با داشتن شاخصه های ممتاز همواره از وجود علما و روحانیون هدایتگر بهره مند بوده است.

فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی قدس و مسئول حوزه قفقاز به ویژگی های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی در سنگر مجاهدت در راه اسلام اشاره و تصریح کرد: آنهایی که می خواهند حاج قاسم سلیمانی را تنها در کسوت نظامی محدود و محصور کنند سخت در اشتباه هستند چرا که این شهید والامقام دیپلمات برجسته، ادیب و شخصیت دوراندیش بی نظیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون هرگز سنگر انقلاب را خالی نگذاشتند

روحانیون هرگز سنگر انقلاب را خالی نگذاشتند