مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 23:122022-01-29سياسي

عضو مجمع تشخیص: حدود 3 میلیون معتاد در کشور داریم


بر اساس آخرین گزارش ها، حدود سه میلیون معتاد در کشور داریم که از میان آنها، حدود 60 هزار معتاد متجاهر نیازمند توجه ویژه و رسیدگی برای بازگشت به چرخه زندگی هستند.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آمار 60 هزار نفری معتادان متجاهر در کشور، گفت: چاره کار ساماندهی معتادان متجاهر، رویکرد محله محوری برای درمان آنها در کنار خانواده و محل زندگی شان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی آقامحمدی در بیست و نهمین نشست طرح تحول محلات کشور که با حضور نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: ساماندهی معتادان متجاهر از جمله رویکردهای جدی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در محلات و مناطق حاشیه نشین کشور است که در این زمینه تلاش های جدی از سوی دستگاه های حاکمیتی با محوریت وزارت کشور آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش ها، حدود سه میلیون معتاد در کشور داریم که از میان آنها، حدود 60 هزار معتاد متجاهر نیازمند توجه ویژه و رسیدگی برای بازگشت به چرخه زندگی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه ساماندهی معتادان متجاهر صرفاً با اقدامات فیزیکی و انتقال از نقطه ای به مکان دیگر قابل حل نیست، خاطرنشان کرد: ساماندهی این دسته از معتادان که تأثیر منفی در چهره عمومی شهر هم دارند، نیازمند به میدان آمدن همه دستگاه ها از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجمع تشخیص: حدود 3 میلیون معتاد در کشور داریم

عضو مجمع تشخیص: حدود 3 میلیون معتاد در کشور داریم