مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 22:472022-01-29سياسي

گاز رسانی به 130 روستای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر


مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، عملیات گاز رسانی به 130 روستای این استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، عملیات گاز رسانی به 130 روستای این استان به بهره برداری می رسد.

رحمن خادم در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیت موضوع گازرسانی، 7 طرح افتتاحی و 2 طرح کلنگ زنی به عنوان طرح های ملی به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شرکت گاز استان خدمات قابل توجهی از جمله عملیات گازرسانی به آخرین نقاط روستایی و صعب العبور استان و نقاط محروم برای افزایش رفاه نسبی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان با برنامه ریزی های دقیق، انقلابی و جهادی خدمات گازرسانی به مردم شریف استان را که به عنوان مطالبه به حق بوده انجام داده و ادامه می دهد و در حقیقت شعله های گاز را به خانه های مردم و روستاها رسانده ایم.

خادم در خصوص نقش و اهمیت روستاها و جایگاه ویژه آن ها در نظام انقلاب اسلامی، بیان کرد: طرح های گازرسانی به 9 مجموعه روستایی در سطح استان بهره برداری و اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز رسانی به 130 روستای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر

گاز رسانی به 130 روستای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر