مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 21:422022-01-29سياسي

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در همایش حرکت ثارالله در زاهدان


همایش ارتقاء ارکان هیئات براساس بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان حرکت ثارالله در زاهدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد رضا نارویی امشب در همایش ارتقاء ارکان هیئات در قالب حرکت ثارالله در زاهدان  اظهار داشت: بنا بر تاکید حضرت آقا  جامعه متمدن انقلابی جامعه ای است که زمینه های لازم برای فرج امام زمان (عج) را فراهم می کند.

وی افزود: پس از مشخص شدن هدف، مقصد رسیدن به مسیر و جاده ای که می تواند  جامعه را به نقطه تعالی برساند  تعیین می شود و در اختیار هیات مذهبی قرار گرفته و حرکتی با عنوان حرکت ثارالله که یک اقدام کاملا مردمی است شکل می گیرد وی گفت: در این حرکت از افراد در نهادها و یا گروه هایی که مسئولیت هیئتی دارند  دعوت می شود تا همه در یک محور جهت رسیدن به این هدف تعیین شده تلاش کنیم.

نارویی ادامه داد:در حرکت ثارالله گروه هایی مثل هیئت های مذهبی استان، کانون مداحان، کانون بانوان استان و سازمان بسیج مداحان استان خانه مداحان  استان و این قبیل گروه ها  به میدان آمده است.

وی گفت: مهمترین مسئله تبیین و روشنگری لازم در این زمینه  است که در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس رایزنی شده و در این نشست به  ارتقای احکام هیئتی و تبیین و روشنگری مسائل لازم در  گفتمان بیانیه گام دوم در این حرکت پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در همایش حرکت ثارالله در زاهدان

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در همایش حرکت ثارالله در زاهدان