مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-29پزشكي

تمامی مدارس گلستان غیرحضوری شد/ استقبال سرد کودکان گلستانی از واکسن کرونا


با توجه به شیوع سویه جدید کرونا(اُمیکرون) تمامی مدارس استان گلستان در همه مقاطع تحصیلی از فردا تا پایان هفته جاری غیرحضوری خواهد بود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا(اُمیکرون) تمامی مدارس استان گلستان در همه مقاطع تحصیلی از فردا تا پایان هفته جاری غیرحضوری خواهد بود.

تاخت و تاز دوباره کرونا و قدرت بالای سرایت سویه جدید این ویروس منحوس(اُمیکرون) موجب نگرانی مسئولان گلستانی شده است.

در حال حاضر 183 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که از این تعداد 42 نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و 13 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در طول یک هفته گذشته 18 بیمار مشکوک به کرونا در استان گلستان شناسایی شدند که تمامی آنها به ویروس اُمیکرون مبتلا بوده اند، همچنین یک مورد فوتی طی یک هفته گذشته گزارش شده است.

امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا به رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام الله دهه فجر تأکید شد، همچنین مسئولان ستاد کرونا از اوج گیری مجدد کرونا ابراز نگرانی کردند، مسئولان بر لزوم توجه مردم به واکسیناسیون به ویژه تزریق دز سوم واکسن تأکید کردند و تزریق واکسن را سد محکمی در برابر ایجاد موج ششم کرونا می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مدارس گلستان غیرحضوری شد/ استقبال سرد کودکان گلستانی از واکسن کرونا

تمامی مدارس گلستان غیرحضوری شد/ استقبال سرد کودکان گلستانی از واکسن کرونا