مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 19:172022-01-29سياسي

نیروهای اطلاعات عملیات خالصانه در میدان جهاد گام گذاشتند


نیروهای اطلاعات عملیات به دلیل اینکه خالصانه در میدان جهاد قدم گذاشته بودند، خداوند تا جایی به آن ها کمک می کرد که به منطقه تسلط عالی پیدا کنند.

- ، سردار علی فدوی بعد از ظهر شنبه در سخنرانی ویدئوکنفرانسی در گردهمایی سراسری معجزه انقلاب، شهید حسن باقری اظهار کرد: اگر قصد و نیت واقعی کسی، جهاد در راه خدا باشد، خداوند نیز راه را نشان می دهد و به او کمک می کند.

نیروهای اطلاعات عملیات نیز به دلیل اینکه خالصانه در میدان جهاد قدم گذاشته بودند، خداوند تا جایی به آن ها کمک می کرد که به منطقه تسلط عالی پیدا کنند و بتوانند راهکار به بقیه نشان دهند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص پاداش جهادگران و نشان دادن راه صحیح به آنان گفت: قاعده یاری خداوند بر جهادگران واقعی همچنان برقرار است و ادامه دارد؛ زیرا خداوند پاداش جهاد را مشخص کرده و مربوط به انسان ها نیست.

امام خمینی (ره) تمام آیات و روایات مطرح شده در قرآن را در یک جمله به زبان فارسی جمع آوری کردند و فرمودند که ما مکلف به انجام تکلیف هستیم، مکلف به نتیجه نیستیم ؛ بنابراین هرچه مقدمه کامل تر باشد، خداوند نیز نتیجه بهتری را رقم می زند و این ماجرا سال هاست که برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای اطلاعات عملیات خالصانه در میدان جهاد گام گذاشتند

نیروهای اطلاعات عملیات خالصانه در میدان جهاد گام گذاشتند