مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-29اقتصادي

نخستین همایش تخصصی توانمند سازی نیروی انسانی در شیراز برگزار می شود


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: نخستین همایش کوچینگ سازمانی و توانمند شدن نیروی انسانی با هدف افزایش بهره وری و توسعه کسب وکارها یازدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احد فتوحی  از برگزاری نخستین همایش باعنوان کوچینگ سازمانی و توانمند شدن نیروی انسانی با حمایت شرکت شهرک های صنعتی فارس در شیراز خبر داد و اظهار داشت:این همایش باحضور مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی 11بهمن در سالن وصال شیرازی هتل شیراز برگزار می شود.

فتوحی یکی  از اهداف این همایش را  افزایش بهره وری و توسعه کسب و کارها با رویکردی نوین اعلام کرد و افزود:یکی از برنامه های مهم شرکت شهرک های صنعتی فارس حمایت از توانمندسازی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در حوزه های ارتقای بهره وری و کسب و کار است و دراین زمینه از برگزاری دوره های آموزشی و همایش های تخصصی حمایت می کند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، بررسی چالش های کسب و کار در قالب پنل دانش،تجربه،مهارت  همراه با  سخنرانی های کاربردی و کوچینگ محور در حوزه راهبردی سازمان،برگزاری کارگاه برند سازی و خلق ارزش و بازدید از نمایشگاه را از برنامه های  اصلی این همایش برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش تخصصی توانمند سازی نیروی انسانی در شیراز برگزار می شود

نخستین همایش تخصصی توانمند سازی نیروی انسانی در شیراز برگزار می شود