مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-29سياسي

درخواست شهردار مشهد برای تعیین تکلیف 35 هزار پرونده رسوب شده دارای رای قلع بنا


مدیر کل نظارت بر ساخت وسازها و کمیسیون های ماده 100 ضمن اشاره به رسوب 35 هزار پرونده بلاتکلیف دارای رای قلع بنا در این کمیسیون گفت: بر همین اساس شهردار روز گذشته در جلسه ای که با حضور ریاست قوه قضاییه در مشهد برگزار شد، - خواستار این شد که مجوز بررسی این 35 هزار پرونده در کمیسیون های هم عرض ماده 100 صادر گردد تا این پرونده ها از بلاتکلیفی درآمده و تعیین تکلیف شود.

مسعود ایاز اظهار کرد: تعدادی از پرونده ها که در کمیسیون ماده 100 دارای حکم قلع بوده و بلاتکلیف مانده ، پرونده های جمع شده مربوط به بیش از 10 سال قبل است که اکنون رسوب شده و بلاتکلیف مانده است.

وی اضافه کرد: بخشی از این پرونده ها مربوط به ساخت وسازهایی است که پیش از این در حاشیه شهر بوده و در حریم شهر انجام شده بود اما سپس به محدوده شهری اضافه شده و اکنون قابلیت پاسخگویی دارد.

ایاز با بیان اینکه رای کمیسیون ماده 100 به این صورت است که پس از قطعی شدن، تنها دیوان عدالت اداری می تواند به آن ورود پیدا کند، تصریح کرد: اما برای این کار باید ابتدا اجازه بررسی مجدد به این پرونده ها در کمیسیون های هم عرض کمیسیون ماده 100 داده شود.

مدیر کل نظارت بر ساخت وسازها و کمیسیون های ماده 100 شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از این 35 هزار پرونده شرایط پاسخگویی دارد زیرا تعداد زیادی از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شهردار مشهد برای تعیین تکلیف 35 هزار پرونده رسوب شده دارای رای قلع بنا

درخواست شهردار مشهد برای تعیین تکلیف 35 هزار پرونده رسوب شده دارای رای قلع بنا