مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-29حوادث

‍ افزایش 40 درصدی دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه/کشف بیش از 2200 قبضه سلاح


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با جرائم خشن مانند تیراندازی، گفت: در 10 ماه سپری شده از سال دستگیری عاملان تیراندازی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با جرائم خشن مانند تیراندازی، گفت: در 10 ماه سپری شده از سال دستگیری عاملان تیراندازی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40 درصد رشد داشته است.

سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با رییس کل دادگستری و مقامات قضایی استان که در سالن شهید قدوسی دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان روز هشتم بهمن 466 فقره تیراندازی در استان رخ داده که نیم بیشتری از آنها کشف شده است.

وی همچنین با اشاره به رشد 13 درصدی تیراندازی ها طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: در عین حال دستگیری عاملان تیراندازی با رشد حدود 40 درصدی روبرو بوده که بیانگر قاطعیت پلیس در برخورد با این افراد است.

جاویدان در بخش دیگری از سخنانش به کشف دو هزار و 227 قبضه سلاح در استان طی 10 ماه سپری شده از سال و رشد 29 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: هزار و 180 قبضه از سلاح های کشف شده شکاری و هزار و 97 قبضه نیز جنگی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ افزایش 40 درصدی دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه/کشف بیش از 2200 قبضه سلاح

‍ افزایش 40 درصدی دستگیری عاملان تیراندازی در کرمانشاه/کشف بیش از 2200 قبضه سلاح