مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-29ورزشي

اعزام 2 کوهنورد خراسان شمالی به قله های مرتفع هیمالیا


رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور از اعزام حسین بهمنیار به عنوان اولین کوهنورد ایرانی به قله «کی دو» و افسانه حسامی فر به قله مرتفع ماناسلو کشور نپال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور از اعزام حسین بهمنیار به عنوان اولین کوهنورد ایرانی به قله کی دو و افسانه حسامی فر به قله مرتفع ماناسلو کشور نپال خبر داد.

رضا زارعی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در سال جدید بهمنیار و حسامی فر دو کوهنورد توانمند خراسان شمالی برای فتح قله های مرتفع هیمالیا اعزام می شوند.

وی بیان کرد: خراسان شمالی پتانسیل و استعداد های خوبی در رشته سنگ نوردی به خصوص در شهرستان شیروان و بجنورد دارد که نبود زیرساخت های مناسب در این رشته مانع بسیاری از پیشرفت ها می شود.

زارعی افزود: استعداد های زیادی در خراسان شمالی وجود دارد که در مسابقات استعداد های برتر از پنج مدال کسب شده این استان چهار مدال آن متعلق به یک نفر است بنابریان نداشتن سالن اختصاصی سنگنوردی مهم ترین دغدغه ورزشکاران این رشته ورزشی به حساب می آید.

زارعی با اشاره به نبود زیرساخت های مناسب در استان بیان کرد: لازمه برگزاری مسابقات ملی، وجود زیرساخت های لازم است که حداقل زیرساخت لازم، سالن اختصاصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 کوهنورد خراسان شمالی به قله های مرتفع هیمالیا

اعزام 2 کوهنورد خراسان شمالی به قله های مرتفع هیمالیا