مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-29سياسي

80درصد محصول نارنگی سیاهو از دست رفت/ آیا کسی به فکر است؟


بدلیل بی توجهی مستمر به باغداران سیاهویی، عملا آنان خسته شده و گاه تمایل دارند تا از این شغل آبا و اجدادی دست کشیده و چه بسیار جوانانی که این کار را رها ساخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود عامری سیاهویی مدرس دانشگاه و فعال رسانه ای در یادداشتی آورده است:  نارنگی یکی از پرخاصیت ترین و خوشمزه ترین میوه های زمستانی است که سرشار از ویتامین های مختلف است و مصرف آن برای تقویت قلب توصیه می شود و بی شک از زمان های گذشته تاکنون مرغوب ترین نارنگی های ایران بگفته صاحب نظران در منطقه سیاهو کشت می شده و می شود و این منطقه  تامین کننده نارنگی جنوب در کشور است.

 منطقه ی سیاهو در 80 کیلومتری شمال بندرعباس قرار دارد که نارنگی یکی از مهم ترین و تک محصول ممتاز این منطقه است که مورد توجه ایرانیان بوده و هست.

از منطقه سیاهو هرچه بگوییم، بازهم ناگفته ها باقی است.

  کافی است یکبار به منطقه کوهستانی و توریستی سیاهو سفرکنید تا همیشه طعم خوش نارنگی و زیبایی این منطقه مذاق جانتان را شیرین کند و خاطره این شیرینی تا همیشه برایتان به یادگار بماند .

متاسفانه عدم امنیت شغلی کشاورزان و باغداران در هرمزگان از موارد عمده ای است که زندگی شغلی آنان را به مخاطره انداخته و معیشت آنان را محدود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80درصد محصول نارنگی سیاهو از دست رفت/ آیا کسی به فکر است؟

80درصد محصول نارنگی سیاهو از دست رفت/ آیا کسی به فکر است؟