مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-29اقتصادي

ادامه بلاتکلیفی 5 میلیارد دلار از پول های ایران در عراق


با وجود آنکه این مجوز صادر شده که از طریق این منابع اقلامی مانند مواد غذایی و دارو به ایران وارد شود اما با توجه به دشواری هایی که در مسیر اجرا وجود دارد، - با وجود آنکه این مجوز صادر شده که از طریق این منابع اقلامی مانند مواد غذایی و دارو به ایران وارد شود اما با توجه به دشواری هایی که در مسیر اجرا وجود دارد، یا کاری صورت نگرفته یا روند بسیار کند بوده است.

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق می گوید با وجود آنکه در مذاکرات دو طرف بارها بر سر آزادی منابع ایران در عراق جمع بندی شده اما در عمل تغییری به وجود نیامده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز خبری از رییس سازمان توسعه تجارت منتشر شد که نشان می داد ظرفیتی جدید برای استفاده از منابع ارزی در بانک TBI عراق به وجود آمده تا برای واردات اقلام مورد نیاز کشور صرف شود.

در این نامه تاکید شده بود که واردات باید بر اساس اولویت های کالایی کشور و عدم درج کالاهای تحریمی در این فهرست برنامه ریزی شود.

در همین رابطه سید حمید حسینی عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با بیان اینکه این موضوع خبر جدیدی نیست، به ایسنا توضیح داد: از چند ماه قبل بحث استفاده از منابع ایران در بانک TBI عراق مطرح شده بود و حتی بخشی از سهمیه واکسن ایران در کواکس نیز از این طریق نهایی و واکسن به کشور وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بلاتکلیفی 5 میلیارد دلار از پول های ایران در عراق

ادامه بلاتکلیفی 5 میلیارد دلار از پول های ایران در عراق