مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-29اقتصادي

ثبات قیمت در بازار خودرو/ تقاضای کاذب در بازار حذف شده است


رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو، گفت: قیمت خودرو طی دو هفته اخیر تغییر چندانی نداشته است و بازار این محصول صنعتی در آرامش است.

- سعید موتمنی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: بازار خودرو آرام است و در چند هفته گذشته، قیمت انواع خودروها تغییر نداشته است.

  وی افزود: بازار خودرو مصرفی است و امروز تقاضای کاذب در این بازار وجود ندارد در نتیجه آرامش بر بازار حاکم است.

  رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: بازار خودرو مثل سایر بازارها منتظر نتیجه مذاکرات است و  اگر نتیجه مذاکرات مثبت باشد روند قیمت ها در این بازار کاهشی خواهد شد.

  موتمنی بیان داشت: در حال حاضر خرید و فروشی قابل توجهی در بازار انجام نمی شود زیرا در صورتی که نتیجه مذاکرات مثبت شود روند قیمت ها در بازار خودرو کاهشی می شود بنابراین مردم نیز در انتظار نتایج مذاکرات هستند.

  وی در پاسخ به این سوال که آیا با نزدیک شدن به ایام عید نوروز تقاضا برای خودرو افزایش می یابد؟ گفت: خیر، طی دو سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا تقاضا در این ایام افزایش نداشته است.

  رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: در حال حاضر قیمت پراید 111 در بازار حدود صد و هشتاد و پنج میلیون تومان و قیمت پراید 131


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات قیمت در بازار خودرو/ تقاضای کاذب در بازار حذف شده است

ثبات قیمت در بازار خودرو/ تقاضای کاذب در بازار حذف شده است