مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-29اجتماعي

رها شدگی پساب تصفیه خانه فاضلاب بیرجند ایجاد مشکل کرده است


رها شدگی پساب تصفیه خانه فاضلاب بیرجند در زمستان مشکل ساز شده است که باید سامان یابد.

- ، سید محمدرضا طالبی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که از سال ها قبل موجب نارضایی برخی از روستاییان شده و برای مردم مشکل ایجاد کرده است بحث پساب تصفیه خانه فاضلاب بیرجند است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این پساب در زمستان به واسطه رها شدن تبعاتی را برای منطقه به همراه دارد، بیان کرد: باید نسبت به ساماندهی این پساب اقدام شود و در این زمینه حفاظت محیط زیست به عنوان ناظر و شرکت آب منطقه ای تکلیف دارند.

طالبی با اشاره به شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در خراسان جنوبی طی سال گذشته ادامه داد: یکی از تحلیل ها در آن زمان این بود که رها شدن پساب علت این موضوع بوده است که البته در در نهایت این تحلیل به اثبات نرسید.

وی گفت: باید استفاده از میراث طبیعی و منابع طبیعی به گونه ای باشد که آیندگان نیز بتوانند از این مواهب استفاده کنند و ما نسبت به حراست از آن مسئولیت داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: آلاینده های موتوری، تصرف های غیر قانونی، فرسایش خاک و بادهای 120 روزه و بحث ریزگردها و… از موضوعات مهم زیست محیطی در خراسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رها شدگی پساب تصفیه خانه فاضلاب بیرجند ایجاد مشکل کرده است

رها شدگی پساب تصفیه خانه فاضلاب بیرجند ایجاد مشکل کرده است