مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-29اقتصادي

اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان جنوبی 8 برابر شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به هشت برابر شدن اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان جنوبی، گفت: امسال 47 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت در حالی که سال قبل این رقم 6 میلیارد و 300 میلیون تومان بود.

- غلامرضا اشرفی، امروز شنبه 9 بهمن در نشست خبری اعلام برنامه های کارگروه کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی افزود: 353 مجوز فعالیت مشاغل خانگی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: از مجموع مجوزهای صادر شده، 190 مجوز در قالب مستقل بوده و 163 درخواست در حوزه مشاغل خانگی به صورت پشتیبان حقیقی و حقوقی با هزار و 469 نفر زیر پوشش مجوز دریافت کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: از مجموع 190 مجوز صادر شده به صورت مستقل توسط دستگاه های اجرایی، بیشترین مجوز مستقل و پشتیبان به ترتیب 112 و 56 مجوز در رشته فعالیت های صنعت، معدن و تجارت بوده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال 190 طرح مشاغل خانگی به بانک های عامل رفاه کارگران و توسعه تعاون معرفی شد که 103 طرح به مبلغ 16 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده است.

اشرفی به طرح پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: در مجموع تاکنون تسهیلات سه هزار و 124 طرح توسط پنج بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان جنوبی 8 برابر شد

اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان جنوبی 8 برابر شد