مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-29سياسي

چالش های توسعه سلامت همراه


براساس نتایج یک پژوهش، ذینفعان سلامت به ویژه بیماران، استفاده از سلامت همراه را مفید می دانند.

ازاین رو، لازم است دولت ها سلامت همراه را به رسمیت بشناسند و سیاست گذاران نیز با مشارکت جدی در آن، - در رفع نابرابری های سلامت بکوشند.

امروزه با گسترش سلامت همراه، امکان تغییر رفتار سلامت بیماران و مدیریت بیماری های مزمن آنان بیش ازپیش فراهم است و پتانسیل بسیاری برای ایجاد پیامدهای مثبت سلامت وجود دارد.

ویژگی های ذاتی تجهیزات سلامت همراه مانند ارتباطات سیار و قابلیت حمل و رایانش قوی، منجر به مزایای رقابتی بیشمار سلامت همراه می شود، اما با وجود این مزایا، توسعه سلامت همراه با چالش های سیاسی، ایمنی و فنی اساسی مواجه است.

در مقاله ای که توسط، سکینه سقاییان نژاد اصفهانی و اصغر احتشامی در مجله مدیریت اطلاعات سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به چاپ رسید، چالش های توسعه سلامت همراه موردبررسی قرار گرفت.

این پژوهشگران بابیان اینکه بیشتر اپلیکیشن های سلامت همراه با رویکرد غیررسمی توسعه می یابند و بیشتر کارکنان سلامت نیز در محیط کار به طور مداوم با گوشی شخصی خود از این اپلیکیشن ها استفاده می کنند که باعث غلبه محصولات غیررسمی سلامت می شود، می گویند: به نظر می رسد بین مداخلات فعلی سلامت همراه و سیاست های فعلی دولت ها در تنظیم مقررات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های توسعه سلامت همراه

چالش های توسعه سلامت همراه