مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-29ورزشي

زمینه همکاری با کشورهای توسعه یافته در ورزش را ایجاد می کنیم


وزیر ورزش با تاکید بر ظرفیت ورزش برای تعامل بیشتر میان کشورها گفت: تلاش خواهیم کرد با کشورهای توسعه یافته در ورزش، از جمله کشو رچین زمینه همکاری های مشترک را ایجاد کنیم.

- و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، درجلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک، آسیایی و پاراسیایی که با حضور سفیر چین برگزار شد، سید حمید سجادی با بیان اینکه ورزش فرصت های خوبی را برای تعامل میان کشورها ایجاد می کند، گفت: تلاش خواهیم کرد با کشورهای توسعه یافته در ورزش، از جمله کشورچین، زمینه همکاری های مشترک را ایجاد کنیم.

وی در ادامه به نشست های اخیر خود و مسوولان وزارت ورزش و جوانان با سفیر چین در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جلسات برگزار شده دستاوردهای بسیار خوبی درپی داشت که قطعا در کوتاهترین زمان، کارهای بزرگی را در دوحوزه ورزش و جوانان باهمکاری های مشترک، اجرایی خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه در توضیحاتی را در خصوص نشست امروز ستاد عالی بازی های المپیک ف پارالمپیک و اسیایی و پاراسیایی ارائه کرد و اظهار داشت: برای حضور موفق در المپیک زمستانی چین و بازی های اسیایی هانگژو باید بررسی ها دقیق و کارشناسانه باشد.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای ورزش ایران در هفته های اخیر بیان کرد: این نتاج می تواند فرصت خوبی برای ارزیابی ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه همکاری با کشورهای توسعه یافته در ورزش را ایجاد می کنیم

زمینه همکاری با کشورهای توسعه یافته در ورزش را ایجاد می کنیم