مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-29اقتصادي

آموزش آنلاین قرآن به رشته های مصوب مشاغل خانگی وزارت کار پیوست


محمد انجم شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن گفت:تصویب رشته آموزش آنلاین قرآن کریم به عنوان رشته مصوب مشاغل خانگی، در رفع مشکل بیمه معلمین قرآن بسیار موثر است.

- ، محمد انجم شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور گفت: بر اساس پیگیری های اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت از 8 ماه قبل و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با معاونت توسعه کارآفرینی و اشتعال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، شغل معلمی و آموزش آنلاین قرآن کریم، مورد تصویب این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه شماره 21998، مورخ 02/‏11/‏1400‬ معاونت توسعه کارآفرینی و اشتعال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، به مدیران کل تعاون و رفاه اجتماعی، استان ها، و نیز ابلاغیه شماره 215015 مورخ 27 دی ماه 1400، این معاونت به جناب آقای برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر، از این پس معلمین قرآن می توانند از مزایای این صندوق بیمه بهره مند خواهند شد.

به گفته مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت، در نامه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتعال تاکید شده که فرایند اجرایی این مهم از طریق اتحادیه های کشوری و استانی انجام خواهد شد و تفاهم نامه اتحادیه کشوری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش آنلاین قرآن به رشته های مصوب مشاغل خانگی وزارت کار پیوست

آموزش آنلاین قرآن به رشته های مصوب مشاغل خانگی وزارت کار پیوست