مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:172022-01-29سياسي

کتابخانه شبستان حضرت زهرا (س) بزرگترین پایگاه جهان اسلام است


کتابخانه بزرگ صحن و شبستان حضرت زهرا (س) به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های علوم اسلامی تشیع و جهان اسلام است.

- ، آیین گشایش کتابخانه و ساختمان اداری جدید حرم مطهر علوی واقع در صحن حضرت زهرا (س)، با حضور مقامات ایرانی و عراقی برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم با اشاره به نام گذاری ویژه طرح توسعه حرم مطهر علوی اظهار داشت: زنده کردن نام حضرت زهرای مرضیه؛ آن بانوی بی نشان در کنار نام همسر گرانقدرش، همواره آرزوی دیرینه جهان تشیع بود که با نام گذاری طرح توسعه حرم امام علی بنام صحن حضرت زهرا (س)، این امر محقق و آرامشی برای قلوب ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت شد.

وی افزود: بحمدالله این خواست محبین اهل بیت (ع) با مساعدت و همراهی تولیت حرم مطهر امام علی (ع) محقق شد بطوری که طی ماه های آتی انشاالله شاهد بهره برداری کامل از این پروژه بزرگ جهان اسلام خواهیم بود.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بیش از 200 پروژه کوچک و بزرگ در اعتاب مقدسه طی سالهای گذشته با همت و کمک مردم اجرا شده است گفت: آنچه امروز در این مکان مقدس شاهد بهره برداری از آن هستیم، در کنار بخش اداری حرم، کتابخانه بزرگ صحن و شبستان حضرت زهرا (س) به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های علوم اسلامی تشیع و جهان اسلام است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه شبستان حضرت زهرا (س) بزرگترین پایگاه جهان اسلام است

کتابخانه شبستان حضرت زهرا (س) بزرگترین پایگاه جهان اسلام است